Impreskin – wart wypróbowania?

Impreskin – wart wypróbowania?
5 (100%) 1 vote

impreskinImpreskin to preparat w formie tabletek, który powstał w celu niwelowania zmarszczek na skórze oraz poprawiania jej kolorytu i odmładzania.

Produkt przyjmuje się dwa razy dziennie, a jego naturalny skład według producenta jest w pełni bezpieczny i pozwala osiągnąć efekty podobne jak po trudnym zabiegu kosmetycznym lub nawet chirurgicznym.

Suplement diety dostępny jest bez recepty w postaci opakowań zawierających po 60 sztuk kapsułek.

Impreskin - opinie użytkowników:

  1. Wiecie może czy te wszystkie opinie o impreskin to nie sa wyssane z palca i to nie jest czasem jakas sciema czy cos takiego? Nie stać mnie na operacje plastyczne, ale zmarszki mnie już denerwują. Raz dalam si oszukać przy takim srodku i teraz trochę się boje. Co o tym myślicie kochane?

  2. Tez się kurcze dalam kiedyś oszukać, a wydalam majatek na jakiś cudowy krem który kurdenawet mi tej skory nie nawilzyl, po prostu sobie był i tyle…tutaj efekty sa, ale wielkiego szalu się nie spodziewaj. Z derugiej jednak strony to co wydalam na te tabletki jest niczym do ceny tego kremu co kiedy kupiłam…

  3. Dla mie jak na tabletki i suplement, który zastepuje operacje plastyczne czy drogie wizyty u kosmetyczki to jest naptawde niezle. Zmarszczki się redukują, a jedyna wada jest taka, ze trochę długo czeka się na te efekty, ale tak to jest ok.

  4. Długo się czeka b naturalnie działa i tyle. Tutaj pobudzasz organizm do produkcji kolagenu, a zanim to wszystko zacznie dzialac to mija czas. Mnie tez się nawet podoba, działanie może nie jest bardzo mocne, ale jednak w sumie widoczne i chyba lepsze to niż potem tygodnie meczenia się poo drogiej operacji.

  5. Wiesz co, z tego co ja wiem to niestety nie kupisz tego nigdze poza wlasnie impreskin.pl czyli strona producenta. Ja tam gdzies widziałam informacje, ze oni sprzedają to za pośrednictwem swojej strony i tyle, wiec chyba nie masz co szukac.

  6. A gdzie to kupic żeby było najtaniej? Pytam bo kurcze szukałem jaka jest cena tego impreskin i znalazłem to tylko na stronie producenta. Tam kosztuje 129zł za opakowanie i to tyle na miesiąc to jak dla mnie trochę drogo kurcze… Jest jakiś sklep gdzies żeby taniej kupic,. Może apteki czy cos takiego?

  7. W aptekach to nie ma bo sama kiedyś szukałam. Widzialam kiedyś w jakims sklepie w necie, ale według mnie to lipa bo opakowanie inaczej wygladalo. Niby sporo tansze to było, ale wydaje mi się, ze jaka podrobka to się balam. Cena u producenta niska nie jest, ale na mnie w sumie to działa i nie zaluje ze wydalam tyle.

  8. U producenta tez przecież możesz taniej kupic, jedno opakowanie to faktycznie się nie oplca. Ale jak kupisz na przykład 6 opakowan to placsz już za 3 tylko, reszta tak jakby gratis, wiec to się placa według mnie.

  9. Ktoś może mi powiedzieć czy skład tego suplementu faktycznie jest naturalny? To ze producent o tym pisze mało mnie przekonuje bo często takie lipy wala, ze szkoda gadac… to nie jest oszustwo?

  10. Ja kiedyś bylam u lekarza z tym bo wiem ze mam trochę uczulen to wolałam zapytać zanim zaczne brac i mowil, ze na jego oko wygląda to na naturalny skład, wiec chyba tak jest.

  11. A jest tutaj ktoś kto wciąż korzysta z impreskinu? Pytam bo szukałem jakieś forum oficjalnego ale nic nie znalazłem, a chce poznac komentarze ludzi korzystających. Powiecie mi czy naprawdę warto wydawac tyle kasy na to czy lepiej kosmetyczka?

  12. Jak zaczniesz chodzi do kosmetyczki to ci tak ponaciaga skore, ze potem będziesz wiecznie zdzwiona…dla mnie to jest żałosne. Po tych tabletkach masz więcej kolagenu. Może szalu wielkiego nie ma z działaniem, ale jednak jest lepiej, wiec w sumie warto.

  13. Ja korzystam od pol roku, teraz łykam to już rzadziej, ale w sumie jestem zadowolona. Nie podoba mi się cena tylkio, trochę przesadzili, ale w sumie wole to niż operacje, bo się boje tego.

  14. Na mnie działa, ale kolezanka nie do końca jest zadowolona. Wydaje mi się, ze to zależy od tego jaki masz organizm i czego oczekujesz po takich tabletkach, ja mogę polecić, ale roznie może to być, każdy jest inny w sumi.

  15. Wiecie może czy jak się przestanie to brac to efekty będą się utrzymywały? Co myślicie o tym bo nie wiem czy się oplaca to kupować, nie będzie mnie stać zey latami to kurcze kupować…

  16. Myślę, że wiek rzeczywisty nie ma tu tak dużego znaczenia, bo każda z nas ma inną skórę – niektóre z nas wieku 40 lat mająskórę 30latki (pozazdrościć!) a niektórym już po 30stce robią sie straszne zmarszczki… Niestety – geny…

  17. Myślę, że te zdjęcia na stronie producenta są mocno przegięte – po kilku kapsułkach niby ma sie tak zmienić wygląd???? Niesądzę! Myślę, że to zbyt duża ingerencja programów do obróbki grafiki i oszukiwanie przerażonych mijającym czasem kobiet… Drogie koleżanki – jesteście piękne bez względu na wiek!

  18. Ok, ale to że jesteśmy piękne, wcale ni oznacza, że nie mamy o siebie dbać, a moim zdaniem kramy i tego rodzaju suplementy, to nic innego jak właśnie dbanie o siebie – aktywność fizyczna, diety, kosmetyki, suplementy – to nie tylko po to, by wyglądać młodziej, ale także młodziej się czuć! To o to chodzi!

  19. Każda kobieta jest piękna, a dojrzalość nie oznacza, że stajemy się mniej pięknymi kobietami. Ale nie znaczy to przecież, że nie mamy o siebie dbać. Nie wiem czy to dobry preparat, ale myślę, że suplementy nie są złym pomysłem – o skórę przecież trzeba dbać zarówno z zewnątrz – to znaczy stosując kremy, maseczki etc, a także od wewnątrz, czyli odżywiając się zdrowo i stosując suplementy.

  20. D-alpha-tocopherol, Hydrolizowany kolagen, kwas L-askorbinowy – moim zdaniem to dobry „krem”, tylko taki od środka ( ;

Dodaj komentarz